Joan, nascut a Barcelona fa 79 anys. Capità de la marina mercant retirat. "El més important a la vida és no dubtar, i més a la meva professió. Dubtar et fa dèbil! Al mar, amb tant de temps mort acabes tenint un vici o un altre. Per sort, el meu va ser els llibres. Sóc un enamorat dels llibres fins al punt que sovint la dona "em dona l'alto" perquè a casa ja no n'hi cap ni un més."
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris mari. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris mari. Mostrar tots els missatges
28 de juliol del 2014
29 de desembre del 2013
Mari
Mari, nascuda a Barcelona fa 74 anys. "Barcelona me parece una ciudad muy sucia y abandonada. Cada año voy a EEUU, allí si que saben hacer las cosas bien, tenemos que aprender mucho de los americanos."
Labels:
americanos,
barcelona sucia,
EEUU,
mari,
USA
5 de juny del 2012
Subscriure's a:
Missatges (Atom)


