Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris barcelona sucia. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris barcelona sucia. Mostrar tots els missatges

29 de desembre del 2013

Mari

Mari, nascuda a Barcelona fa 74 anys. "Barcelona me parece una ciudad muy sucia y abandonada. Cada año voy a EEUU, allí si que saben hacer las cosas bien, tenemos que aprender mucho de los americanos."