Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
americanos
.
Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
americanos
.
Mostrar tots els missatges
29 de desembre del 2013
Mari
Mari, nascuda a Barcelona fa 74 anys. "Barcelona me parece una ciudad muy sucia y abandonada. Cada año voy a EEUU, allí si que saben hacer las cosas bien, tenemos que aprender mucho de los americanos."
Missatges més antics
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)