Elena (Terrassa, 17 anys, estudia disseny gràfic i vol ser tatuadora) i Alex (Kiev, Ucraïna, 21 anys, estudia programació). "No anem disfressats, nosaltres vestim cada dia així. Som emos, una tribu urbana que prové dels hardcore punk. La gent té una imatge de que els gòtics són foscos i els emos som suïcides però no és per rés així.
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris urbana. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris urbana. Mostrar tots els missatges
5 de novembre del 2017
20 de juliol del 2015
9 de novembre del 2014
Gaby
Gaby, nascuda a Argentina fa 48 anys i en fa 15 que viu a Barcelona, arquitecta urbanista. "Vine a Barcelona solo por un par de años a hacer un doctorado y llevo 15 años. Estoy enamorada de esta ciudad, la que redescubro día a día y no hay mejor manera para ello que hacerlo en bicicleta. Hay una frase de Albert Eistein que define mi filosofia: La vida es como montar en bicicleta. Para mantener el equilibro hay que seguir pedaleando."
26 de maig del 2014
Cristina i Eva
Cristina i Eva, 20 i 22 anys respectivament. Cristina: "Estic estudiant moda i sóc una enamorada de la cultura urbana de Barcelona". Eva: "Ara mateix no faig res. El curs vinent m'agradaria estudiar alguna cosa relacionada amb l'audiovisual".
Subscriure's a:
Missatges (Atom)




