Oscar, Bianca i Bonny (Disfressats de Jocker, Harley Queen i Chobits per assistir al Saló del Manga).
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris salomanga. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris salomanga. Mostrar tots els missatges
23 de novembre del 2017
22 de novembre del 2017
Berta
Berta (Sant Cebrià de Vallalta, 9 anys, estudia 4t de primària i de gran li agradaria ser veterinaria). "He vingut al Saló del Manga disfressada de la serie anime Sailor Moon perquè els seus personatges són molt amables i salven a la gent."
Labels:
anime,
berta,
manga,
sailormoon,
salomanga,
santcebriadevallalta
15 de novembre del 2017
Isaac
Isaac (Bisbal d'Empordà, 15 anys, estudia 4t ESO i de gran li agradaria ser programador de videojocs). "Avui és el meu aniversari. Faig 15 anys. Vaig disfressat d'en Rakan, meu personatge favorit del videojoc League of Legends."
Labels:
bisbalempoda,
isaac,
leagueoflegends,
lol,
rakan,
salocomic,
salomanga
9 de novembre del 2017
Maria
Maria (Mataró, 15 anys, estudia 4t ESO). Al Saló del Manga. "Vaig disfressada de Honoka Kosaka de l'anime japonés Love Live. M'agrada molt la cultura japonesa i en especial l'anime. Aquest estiu passat vaig visita Japó i em va encantar."
6 de novembre del 2017
Alejandro
Alejandro (Sabadell, 14 anys, 3r ESO, de gran li agradaria ser professor d'anglès). Al Saló del Manga 2017. "Vaig disfressat de Capitan Toad, company del Mario. És el meu personatge de ficció preferit."
Labels:
alejandro,
capitan,
captaintoad,
manga,
mario,
sabadell,
salomanga,
supermario,
toad
5 de novembre del 2017
Elena i Alex
Elena (Terrassa, 17 anys, estudia disseny gràfic i vol ser tatuadora) i Alex (Kiev, Ucraïna, 21 anys, estudia programació). "No anem disfressats, nosaltres vestim cada dia així. Som emos, una tribu urbana que prové dels hardcore punk. La gent té una imatge de que els gòtics són foscos i els emos som suïcides però no és per rés així.
6 de novembre del 2015
Elisabet 'Mikazuki Munechika'
Elisabet (Menorca, 21 anys, estudiant de cinema). "Estudio guió cinematogràfic i d'animació. La meva serie manga preferida és Death Note tot i que avui vaig disfressada de Mikazuki Munechica de la serie Touken Ranbu."
27 de novembre del 2014
Aldara i Margarida
Aldara i Margarida, nascudes a Barcelona fa 12 i 11 anys respectivament. A la Aldara li agradaria arribar a ser criminòloga i a la Margarida, treballar amb dofins. (Retrat fet a la sortida del Saló del Manga).
25 de novembre del 2014
Cristina
Cristina, nascuda a Barcelona fa 23 anys. "Sóc tanatomaquilladora i estic buscant feina. Tinc ganes d'anar a Austràlia, sóc una fan de la saga del Senyor dels anells."
Labels:
australia,
cristina,
salomanga,
tanatomaquilladora
14 de novembre del 2014
Montse i Lucas
Montse i Lucas, nascuts a Barcelona fa 21 i 20 anys respectivament. Ella estudia geologia i ell formació professional de grau superior sobre realització de projectes audiovisuals i espectacles. Al Saló del Manga: "Aquest és el dia més esperat de l'any. Avui ella és Perona i jo Eustass Kidd de la sèrie One Piece."
11 de novembre del 2014
5 de novembre del 2014
Victoria
Victoria, nascuda a Múrcia fa 24 anys. Estudia belles arts, fa de model esporàdicament i porta un bloc anomenat El mundo de Larxenne on relata les seves vivències. "Para huir de la rutina, huyo de la ciudad y Barcelona es mi refugio favorito."
Subscriure's a:
Missatges (Atom)











