Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
lordwyn
.
Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
lordwyn
.
Mostrar tots els missatges
6 de març del 2016
Xavier 'Barcelona Magic Line'
Xavier (Barcelona, 53 anys, empresari). "És la 3ª vegada que vinc a la
Barcelona Magic Line
. Venim amb gent de l'escola, ho organitzem des de l'AMPA i avui és una gran oportunitat per sortir junts. A més, el meu gos Lordwyn s'ho passa pipa."
Missatges més antics
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)