Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
keril
.
Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
keril
.
Mostrar tots els missatges
2 d’octubre del 2015
Keycie i Keril
Keycie i Keril (Van néixer a Filipines el Keycie i a Barcelona el Keril, tots dos tenen 16 anys i estudien 1er de Batxillerat). "Keycie: a mi m'agradaria arribar a ser enginyer informàtic. Keril: jo vull ser empresari."
Missatges més antics
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)