Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
granvia
.
Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
granvia
.
Mostrar tots els missatges
16 d’agost del 2014
Jordi
Jordi, nascut a Barcelona fa 20 anys, estudiant de turisme. "Fa molta calor! Porto els gossos a passejar a la Gran Via que hi corre una mica l'aire. Els amos dels gossos estan de vacances i jo els cuido."
Missatges més antics
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)