28 de setembre del 2017

Joan Pallarola

Joan Pallarola (Barcelona, 59 anys, vidrier i artista plàstic del Col.lectiu d'Artistes de Sants). "El meu avi va ser assassinat a Córdoba. Al cap d'uns dies la Guardia Civil es va presentar a casa i li van preguntar a la meva avia on era el seu marit. "-Mi marido estaría aquí, si ustedes no le hubieran matado." Li van fotre un cop d'escopeta que va caure a terra i no la van matar perquè un d'ells va dir: -Déjala! Ya han tenido bastante con lo se su marido." La meva mare, que va veure tota l'escena, sempre ha mirat de no parlar d'aquell moment però ara, davant el què està passant a Catalunya, vol anar a votar. Jo ara estic força bé però vaig passar una crisi dels 50 molt bèstia; vaig ajuntar un càncer, epilepsia, un cotxe em va atropellar en un pas de vianants i finalment, degut a la crisi económica vaig haver de tancar el meu negoci de 15 anys. Déu n'hi do! Malgrat tot això, tinc molts motius per seguir endavant."


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada