19 d’agost del 2017

Lluís

Lluís (Vic, 68 anys, camioner jubliat). "El moment just de l'atemptat a la Rambla, sortia de comprar al Mercat de la Boqueria. Vaig travesar la Rambla per anar cap a casa... allò era terrible! Després vaig intentar tornar-hi per si podia ajudar i ja no hi vaig poder arribar. He treballat 45 anys a la carretera. N'he viscut de tots colors. La més forta va ser l'any 2005 quan em van atracar mentre dormia dins el camió a Alarcón. Van entrar al camió i em van posar dins el maleter d'un cotxe. Era la nit de reis i feia molt fred. Aquells animals em van deixar en calçotets 50 kilòmetres més avall. Una bona gent em va ajudar a recuperar-me i quatre dies més tard vaig trobar el camió buit i molt destrossat. Saps que portava dins el camió? Ordinadors portàtils, estic convençut que ho sabien. Tot plegat, una experiència molt desagradable."


2 comentaris:

josep ha dit...

Malgrat tot el que estem vivint, m'alegra que hagis tornat a reactivar aquest magnífic projecte.
Una abraçada Enric

Miguel García ha dit...

Buen retrato, la tragedia vista a través de esos personajes anónimos, pero auténticos; esos que no salen nunca en primera plana de los periódicos.
Un abrazo,

Publica un comentari a l'entrada