20 d’agost del 2017

Isidre i Martina

Isidre (Bràfim, Tarragona, 86 anys, viatjant retirat) i Martina (Corbera d'Ebre, 78 anys, dependenta retirada). Martina: "Em volgut venir a la Rambla a expresar el nostre condol. Ho sentim a l'ànima, és una cosa molt terrible i no s'explica." Isidre: "Estic molt fotut. Fa tres anys que lluito contra el càncer. Cada matí quan em desperto el primer que faig és fer-li una forta abraçada a la meva estimada esposa, desitjo un bon dia a tothom i després li faig una rialleta picaresca al meu temut rival i li dic: un dia més t'he guanyat."


2 comentaris:

Miguel García ha dit...

Magnífico retrato de una vida, de esos que no precisan de palabras pues ya los personajes lo dicen todo.
Un saludo,

josep ha dit...

Una història colpidora!

Publica un comentari a l'entrada