29 de novembre del 2010

M.Carme

Mª Carme Molist i Subirachs: "Sóc de la Plana de Vic i sento profundament les meves arrels d'aquells paratges que estimo. Més de 18 anys a Barcelona al barri del Raval, un barri que, certament, enganxa. Uns anys de trepitjar els seus carrers  anant i tornant de l'escola Vedruna on amb convenciment i il·lusió hem fet coses grans. I ara, passats dos anys a l'Àfrica amb els refugiats del Nord Kivu,  he aterrat un tros més avall del barri del raval, al carrer Riereta en un centre dedicat a pal.liar el fracàs escolar.


Carrer del Raval


"M´agrada estar sota les moreres del pati de l'escola Vedruna Angels i passejar tranquil·la per la Rambla del Raval, amb els sentits alerta per captar  el missatge i la riquesa que m'aporten tants rostres diversos, tantes veus,... la riquesa d'una diversitat que dóna un toc diferent al meu passeig, a la meva vida."


3 comentaris:

Rosa ha dit...

M'agrada la primera, la segona tambe. Records per M. Carme.

oscar ha dit...

Se ve en su mirada que ama lo que le hace

Anònim ha dit...

soc un alumne teu maria carme era la diractora general de l'escola cintra soc abdelilah

Publica un comentari a l'entrada